Corona

—-UPDATE 24-03-2020: Corona Virus & Fysiotherapie—-

Zoals jullie hebben begrepen, moeten we zoveel mogelijk afstand van elkaar houden. Dit maakt het voor ons als Fysiotherapeuten en voor u als Patiënt lastig om te behandelen.

Wij gaan de volgende werkwijze hanteren om u zo goed mogelijk te helpen

Nieuwe aanmelding:

U bent nog niet onder behandeling bij ons, maar heeft wel klachten? Dan volgt u de volgende stappen.

1. Onderaan deze pagina staat een link met ‘Hier heb ik pijn”. Hier vult u een vragenlijst in over uw klachten.
  2. Binnen 24 uur (op werkdagen) nemen wij telefonisch contact met u op, indien mogelijk een videoconsult.
  3. Op basis hiervan gaan we verder handelen. Dit kunnen oefeningen, adviezen en tips zijn.

!!Wanneer de klachten dusdanig ernstig zijn, overleggen we of het echt noodzakelijk is om hands-on te behandelen. Dit MOET in overleg met de huisarts!!

Let op: Deze handelingen worden wel gedeclareerd bij uw zorgverzekering.

Al onder behandeling:

Bent u al bij ons onder behandeling, dan nemen wij in de loop van de tijd contact met u op. Dit om te vragen hoe het met u gaat en of we nog iets voor u kunnen betekenen op afstand.

Wanneer u zelf vragen heeft kunt u ons gewoon bereiken op: 0512-820239.

Wanneer er regelmatig contact is declareren wij, in overleg met u, een zitting fysiotherapie.

——————————————————————————–

HIER HEB IK PIJN